Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Seriál Skins

12:21:00 Bibi Brooks 6 Comments Category : , ,


Pozeranie seriálov a filmov je moja menšia závislosť, ktorá mi ale zjavne neškodí. :-)
Po dlhom únavnom dni je niekedy najlepšie v noci sa skovať do perín spolu s priateľom notebookom a pustiť si dobrý film. Teda aspoň podľa môjho názoru. 
Mám taký zvyk, že pokiaľ niekde objavím nejaký nový film/seriál, či už vd'aka nejakému citátu, ktorý nájdem, alebo vd'aka odporúčaniu, hned' si ho zapíšem na svoj zoznam a tam čaká, až si ho jedného dňa pozriem. 
Musím uznať, že mi tam zostali skoro samé filmy, ktoré sa zaoberajú skúmaním človeka, alebo istej jeho črty, alebo skúmajú nejaký problém spoločnosti, no proste chápete, a väčšinou večer nemám chuť pozerať niečo veľmi ťažké na rozmýšľanie a analyzovanie, čo ja veľmi rada robím. Viem, že by som potom celú noc asi nezaspala, lebo by som nad tým musela neustále premýšľať.
A tak, ak máte nejaké "lajtkové" filmy, môžu to byť komédie, aj romantické, aj fantasy a všeličo podobné, určite sa s nimi podeľte dolu do komentárov, a ja ich pripíšem na zoznam. Najradšej ale také filmy, ktoré sú trošku neznámejšie, alebo sú staršie. Ach.

Dnešný článok som sa rozhodla venovať môjmu veľmi veľmi obľúbenému seriálu, ktorý je pre mňa špeciálny až tak, že som sa rozhodla venovať mu článok.
Zarad'ujem ho medzi také, ktoré by si mal pozrieť každý tínedžer a myslím, že jeho názov vám určite niečo bude hovoriť.

Skins.
Objavila som ho pred dvomi rokmi, pretože mi veľa dievčat písali, že si ho mám pozrieť, že je super.
A neklamali.
Iba v skratke, o čom je, každé dve série patria jednej generácii tínedžerov, každá časť patrí jednej postave v ktorom sa akoby vyrozprával jej príbeh a bližšie priblížilo to, aká postava skutočne je.
To vymysleli tvorcovia podľa mňa úžasne.
Na tomto seriáli jednoducho niečo je, niečo čo ma núti tešiť sa úplne na každú časť a pri každej mám zatajený dych.
Je to tým, že v týchto mladých ľudoch vidím seba, svojich kamarátov, to čo každodenne prežívame aj neprežívame, problémy, ktoré sami občas máme, pocity, ktoré zdieľame, a niekedy máme pocit, že nám nikto nerozumie.

Nič nie je skreslené, prehnané a to je na tom to najlepšie. Nie je to žiadny opis sladkého života tínedžerov, ktorých najväčšia starosť je to, či budú mať ísť s kým na ples.
Páči sa mi to, ako zachytávajú rôzne etapy človeka, v popredí sú síce študenti, ale medzitým sa odvíjajú aj príbehy ich rodičov, je to celé poprepletané.
Viac-menej tam nie je žiadna cenzúra, sex, drogy, lesby a gayovia.
Ale to vykreslenie postáv, ach! 
Tým, že má jedna postava jednu časť, dokážeme o nej veľa zistiť. Na prvý pohľad sa nám môže niektorá zdať zlá a nechápeme prečo koná ako koná, ale nakoniec zistíme, čo ju k tomu vedie a zrazu ju vidíme v inom svetle.

Prvá generácia bola podľa mňa úžasná a ja som bola smutná, že sa netočí celý seriál o nich. No ked' som začala pozerať d'aľšie časti s druhou a treťou generáciou, zistila som, že som si neskutočne obľúbila aj ich. 
Sú ako my.
Hľadajú samých seba, občas sa nenachádzajú, strácajú samých seba a znova sa nájdu, strácaju priateľov a získavajú iných, miluju a nenávidia, smútia a radujú sa, snažia sa o zlyhávajú...
Takí sme všetci.


Prajem vám pekný deň a určite si tento seriál niekedy mrknite, môže vás veľa vecí naučiť. :-)

Bibiána

skin, grace, and grunge image

cook and skins image

skins, KAYA SCODELARIO, and Lily Loveless image





RELATED POSTS

6 comments

  1. Můj oblíbený seriál, v mém okolí není moc lidí, co by ho znalo, tak jsem ráda, že jsem na něj tady narazila :) Já mám už poněkolikáté rozkoukanou první generaci, teď mám chuť se na to zas kouknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skins jsou seriál, který se mi zavrtal do srdce. Sama jsem si časem nejvíc oblíbila asi tu druhou generaci, je tam asi nejvíc mých oblíbených postav (Effy, Cook, dvojčata...). Ale mám moc ráda i tu první (Cassie!). :) Třetí mi přijde nejslabší.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skins je serial ktory mi dal do zivota fakt vela. neskutocne ma to ovplyvnilo a nejakym sposobom sa ma to strasne dotklo. osobne som najvacsim fanusikom prvej OG generacie ale druha ma samozrejme tiez miesto v mojom srdci aj ked si myslim ze niektore veci tam uz boli fakt neskutocne prepisknute napriek tomu milujem tento serial a Tonyho a Maxiho budem shippovat nech si kto hovori co chce
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skins je pecka! a to sme tento seriál s priatelom pozerali ked sme mali dávno po dvadsiatke :D myslím, ze su to hlavne tie nezabudnutelne postavy ktore sa tak vryju do pamati :)
    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skins miluju! Asi před rokem jsem se do něj pustila znovu, ale zasekla jsem se na první sezóně, protože prostě nepřežiju vidět Chrisovu smrt znova :D A jsem asi jediná, ale nakonec jsem měla nejradši třetí generaci (Mini, Riche a Ala). Z první miluju Chrise a z druhý Cooka :) Ale druhá generace je podle mě nejslabší, kdyby tam nebyl Cook, tak se na ty dvě série vůbec nedívám.

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vd'aka všetkým za krásne komentáre! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.