Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Textile house - second hand

17:02:00 Bibi Brooks 2 Comments Category :


To, čo sa nám niekedy deje v živote vie byť tak vtipné. Hovoríte si, ako to môže súvisieť s dnešným článkom... Ale počúvajte ma.
Je obyčajný deň, ja sedím doma a prečesávam rôzne stránky. Nájdem zaujímavý článok o secon hande, ktorý patrí medzi tie známejšie a dokonca sa vyskytuje na Slovensku. Tovar tam ževraj dávajú aj slávne osobnosti, a možno tam zohnať rôzne kvalitné a značkové veci za dychberúce ceny.
Pozerám si, kde najbližšie sa tak nachádza. Som sklamaná, že nikde po blízku nie je a vlastne aj tak časom na to zabudnem.

O niekolko týždňov neskôr si vykračujem s kamarátkou na intrák, kde budem ubytovaná niekoľko dní, kvôli brigáde, a tu zrazu Textile house. Pár blokov od intráku. Rozumiete?
Musela som sa až zasmiať, niekto sa tam hore na mne určite zabáva.

No a tak, sme sa jeden večer vybrali uloviť nejaké úlovky, lenže sme prišli asi polhodinku pred zatvorením, takže bolo menej času na vyberanie. Určite sa tam ešte musím zastaviť, a premýšlam, že pôjdeme omrknúť TH aj v iných častiach BA, aby sme si pozreli dajaké iné kúsky.

Dneska som sa chcela s vami podeliť o kúsky, ktoré som si zadovážila ja :-) Musím uznať, že fakt po dlhej dobe som si kúpila niečo na seba. Okrem toho som našla v H&M nádhernú bundu na jar/jeseň tmavozelenej farby, a predvčerom som bola v Poľsku, kde som si kúpila tú najkrajšiu kabelku a batoh, blúzku...ehm aj šaty. Tak ked' raz nakupujem, tak poriadne. ;-)







Skutočne neviem, čo sa mi z týchto nákupov páči najviac, ale asi to bude tá nádherná blúzka, ktorá stála okolo 5€ a pôvodne je z H&M. Taktiež ma nadchla košeľa, a aj sveter, ktorý je skôr na štýl "crop" a aj športové kraťase, značku Adidas mám veľmi rada.

Páči sa mi, že trend "nakupovanie v second handoch" sa u nás postupne rozširuje, pretože podľa môjho názoru tam človek dokáže nájsť nádherné kúsky, len sa treba v tých veciach trošku pohrabať. No a pravdaže častokrát sa stáva, že čo škaredo vyzerá na vešiaku je nádherné na postave. Tak sa nebojte skúšať, experimentovať. Ja sa tam ešte určite mrknem, a ak budete chcieť, fotky potom znovu hodín na blog, prípadne možno urobím nejaký outfit článok (pravdaže neočakávame žiaden outfit ala fashion blogerka:))

čo vy a second handy? :)

Prajem vám krásny zvyšok dňa. 

Bibiána

RELATED POSTS

2 comments

  1. Zajímavé kousky. Já textile house miluju, někdy se najdou úplné poklady, jindy odcházím s prázdnou.

    Měj krásný den, ByGabra

    http://www.bygabra.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já secondhandy miluju, ale člověk musí umět pořádně hledat, aby někdy v té kupě oblečení našel něco, co fakt stojí za to. Taky mám pár úlovků originálně z H&M, to mě vždycky potěší snad nejvíc :D
    → melloriya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.